Pilates

Pilates je propojení a vědomá souhra těla a mysli. Rozvíjí koordinaci, sílu, flexibilitu a dýchání. Propracovává zádové, břišní a hýžďové svaly jako základ správného držení těla za účelem posílení centra těla.

Pro koho je tato metoda?

Vzhledem k přizpůsobivosti 7 je určena mladým i starším, fyzicky aktivním i méně aktivním jedincům, Doporučuje se také jako pokračování rehabilitační léčby.

Je vhodná pro:

  • – lidi, pro které je důležitá koordinace, kondice
  • – lidi s chronickou bolestí zad
  • – sportovce
  • – lidi s nadváhou
  • – lidi se zájmem o prevenci osteoporózy, inkontinence
  • – těhotné

10 důvodů proč cvičit Pilates

  • – vypracovává dlouhé štíhlé svaly, okysličuje svaly
  • – nevyčerpává, dodává energii
  • – zbavíte se tukových polštářů
  • – zlepšíte si držení těla
  • – správné dýchání
  • – odstraníte svalové dysbalance
  • – zlepšení kondice

Co na sebe?

Vzhledem k tomu, že se jedná o posilování bez zátěže, pouze s vlastním tělem, je vybavení nenáročné. Potřebujete jen pohodlný oděv. Cvičí se na podložce naboso.